Aanstaande zondag is de survivalrun van Beltrum. Op oudejaarsdag stond er een stuk in de Gelderlander over deze run. Door een hardnekkige schouderblessure zal ik deze run helaas niet meelopen, trainen gaat momenteel wel, maar de risico´s tijdens de wedstrijd zijn te hoog.

Beltrum zal ik dit jaar dus vanaf de zijlijn bekijken. Ik fiets met de groepsrun mee en volg het team van Henk van Zantvoort, Rudi Ruesink, Wim Klein Wolterink en Ronny ter Horst. Als ik dan toch meefiets test ik de Live verbinding in Beltrum ook meteen uit. Bij goed ontvangst zullen er dus regelmatig live beelden van Beltrum te zien zijn op www.live.jochembruggink.nl, is de verbinding slecht dan worden de videobeelden na de run geupload en zijn ze na de run terug te kijken.

Iedereen die in Beltrum  meeloopt: Succes!!

www.survivalbeltrum.nl

Geef een reactie

