Gisteren was de TSC en RUC wedstrijd in Gendringen. Joost Velthorst won met een kleine overmacht van de verassend snelle Gerrit te Grotenhuis. De TSC wedstrijd bleef tot de eindhindernis spannend, Michael en ik zatten naast elkaar in de hindernis en het ging hard tegen hard. Gelukkig kon ik met 14 seconden verschil de wedstrijd in mijn voordeel beslissen.

Super spannende strijd die ik nu nog in mijn hele lichaam kan voelen.

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Voor de run van Gendringen was er een mooie bijlage bij de Gelderlander, online is deze ook te bekijken: http://issuu.com/gelderlander/docs/survival_run_gendringen#download

Op naar Kootstertille op 13 maart, hier is tevens het NK voor de RUC.

reacties
  1. Renata en Edwin zegt:

    Hey Jochem,
    Van harte gefeliciteerd met je fantastiche prestatie en super mooie en spannende overwinning van gisteren!
    Met bewondering ook gekeken naar de enthousiaste manier waarop jullie zaterdag de jeugdige survivalatleetjes motiveerden en begeleiden. Hierdoor konden ook deze “Buitenbikkels” een prestatie van formaat neerzetten en vooral een overwinning op zichzelf behalen. Een voorbeeld voor velen!!!

Geef een reactie

