NK Kootstertille

Geplaatst: 14 maart 2011 in Survivalwedstrijden Jochem

Gisteren was een mooie en NK waardige wedstrijd, het moeilijkste zit in de slotfase van de wedstrijd, daar worden de hindernissen pittiger en volgen ze elkaar snel op. Joost is knap eerste geworden met een kleine 5 minuten voorsprong op de nummer 2, Remco Wolsink. De ouwe rot Rudi Ruesink laat zien dat hij het kunstje nog kan en dat de RUC hem goed ligt, hij geeft de andere veteranen het nakijken en pakt de titel, overall ook nog een 7de plek!

Tussen Michael en mij leek het er even op dat het in de eindhindernis weer net zo spannend zou worden als in gendringen. Na een kwart van de wedstrijd liep michael bij me weg en moest ik een gaatje laten vallen. Even later was hij uit het zicht verdwenen. De eindhindernis bleek weer erg pittig en Michael kwam hier in de problemen, even had ik de hoop dat ik hem misschien nog bij kon halen, maar helaas, toen hij mij aan zag komen wist hij toch het lastige armkracht stuk te overbruggen.

Schitterende wedstrijd, goed parcours en hindernissen en weer een heerlijke strijd met michael.

Op naar de Q-MAN op 10 april in De Heurne.

reacties
  1. Niek zegt:

    Leuk stukje tekst!!

    2 kleine puntjes.😛
    het is een kleine 5 min, en Rudi is 7e geworden, maar dat maakt niks uit van het schitterende resultaat!

Geef een reactie

