Rustig op het Blog

Geplaatst: 20 januari 2012 in Uncategorized

Het is al een tijdje rustig op mijn Buitensportblog. Dit komt omdat ik de site van BUITEN Buitensport heb veranderd en daar nu eenvoudig en snel nieuwe berichten op kan plaatsen. Veel zaken die op het sportblog stonden hebben betrekking op mijn werkzaamheden en om alles dubbel te gaan posten vond ik ook wat overdreven. Op www.buiten-buiten.nl en dan onder kopje nieuws vind je de nieuwste post met betrekking tot survivalrun en de activiteiten van BUITEN.

Met dit Buitensport Blog sla ik een iets andere weg in, wil op dit blog vooral mijn passie voor de survivalsport delen en mensen de mogelijkheid geven om kennis te maken met de schitterende sport. de site zal daarom ook snel vernieuwd worden en er zullen weer nieuwe posts geplaatst worden.

Groeten

Jochem

Geef een reactie

