Survivalrun-Clinic

Geplaatst: 25 februari 2013 in BUITEN+ Buitensport Eefde, BUITEN; Buitensport Zevenaar

Tijdens wedstrijden en bij trainingen krijg ik vaak vragen over mijn trainingsgewoontes, mijn trainingsopbouw en wat ik wel en niet laat voor de survivalsport. Op het gebied van trainingsopbouw, periodisering en specifieke trainingen zijn survivalatleten altijd erg geïnteresseerd.

Op deze vele vragen probeer ik altijd antwoord te geven en mensen met tips op pad te sturen. Ik merk echter dat een kort gesprekje te weinig is om ook mijn trainingsgedachtes over te brengen.

Ik wil jou als getrainde survivalatleet verder helpen in de survivalsport en wel door middel van een driedaagse survivalclinic die wordt gehouden op twee plaatsen in Nederland. Het aantal deelnemers is beperkt tot maximaal 12 personen, hierdoor kan ik aandacht besteden aan de individuele vragen.

Dus wil je echt weten wat de ideale wedstrijdvoorbereiding is en hoe je de trainingen op moet bouwen?! Geef je dan op voor deze exclusieve clinic.

Klik op de flyer voor meer informatie en inschrijvingen.

Survivalrun clinics 2013 flyer Jochem Bruggink BUITEN Buitensport

Geef een reactie

